Post by nenaslaworre on Mar 12, 2022 19:16:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Learn Italian for Beginners ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Learn Italian for Beginners IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ εξαπατά πολλούς πόρους ▞▞▞
▞▞▞ Learn Italian for Beginners 2022 version ▞▞▞
bene
Χρειάζεται για πάντα λήψη FRICKEN
Τόσο εύκολο στη χρήση και συνοδεύεται από διαφορετικές τάξεις, κάτι που είναι υπέροχο για να μπορείτε να μάθετε από την αρχή.
Φανταστικός! Είμαι αρχάριος και μου αρέσει.
Αυτή η εφαρμογή είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ. Το έχω για λιγότερο από μια μέρα και ξέρω ήδη το ιταλικό αλφάβητο και τους αριθμούς 1 έως 70. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα
εντάξει, πρέπει να είσαι πειθαρχημένος για να μαθαίνεις με τον ρυθμό σου. Εξαιρετικές φράσεις και εργαλεία για να αναλάβετε τη δική σας μάθηση και αξιολόγηση. Κάνω κουίζ ο ίδιος μετά από αυτοδιδασκαλία και εξάσκηση. Πρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας σχέδιο μαθήματος.
ωραίες εφαρμογές.
Legion War - Taktik Strategie Strategie ziy
Καθαρίστε την αναζήτηση λέξεων
Φοβερο
Μόλις άρχισε να χρησιμοποιεί. Αρκετά καλό μέχρι στιγμής
Όλα είναι εκεί και σε μια καλή, εύκολα κατανοητή μορφή, αλλά όταν κάνετε κλικ στο κουμπί για να μιλήσει κάποιος στα ιταλικά, μερικές φορές αρχίζει να σας λέει κάτι και μετά συνεχίζει και διαβάζει τμήματα από ολόκληρη την εφαρμογή και δεν σταματά.
Ως σημείο εκκίνησης για την εκμάθηση μιας νέας γλώσσας, βρήκα αυτήν την εφαρμογή πολύ χρήσιμη και έναν διασκεδαστικό τρόπο εκμάθησης
Μου αρέσει.
Καλή εφαρμογή
Μόλις ξεκίνησα το μάθημα για αρχάριους, πολύ νωρίς για να δώσουμε συγκεκριμένη ανατροφοδότηση
Καλή εφαρμογή με εύκολες εξηγήσεις και πρακτική άσκηση
Grazie για αυτήν την εφαρμογή
Είναι αρκετά καλό
Απλώς μου αρέσει αυτή η εφαρμογή. Το βρήκα εύκολο στη χρήση, μπορώ να επαναλάβω διαφορετικά τμήματα και τα φωνητικά είναι καλά.
Κάνει την εκμάθηση ιταλικών εύκολη.
είναι ωραίο είναι εύκολο να το μάθεις.
Της Rei άρεσε πολύ!!!
Εξαιρετική εφαρμογή, καλό επίπεδο εισόδου και εύκολη στη χρήση.
καλύτερη εφαρμογή για μάθηση. ευχαριστώ